Sunday, May 24, 2009

The song my student learnt from the school..(Part 1)

The other day, i was having ituition with my Year 1 student.

And I found a piece of paper where, the content caught my eyes. It was a Chinese song lyric where he was taught to sing in the school. This is what I found written on it :

提防怪叔叔主體曲
我不認識你, 你不認識我

你來靠近我, 為的是甚麼 ?
我不認識你, 你不認識我

你給我米糖果, 我不伸手拿
怪叔叔, 我提防 ! 不管在甚麼地方 !

怪叔叔, 我不怕, 勇敢拒絕他 !
我身體很寶貴, 我是身體的主人 !

小心翼翼 ! 鼓起勇氣 !
我是保護自己的勇士 !

Chorus
(怪叔叔, 我提防 ! 不管在甚麼地方 ! 怪叔叔, 我不怕, 勇敢拒絕他 ! )



Lol !!!

No comments:

49 (fortnight) DJ Song

Adverlets